Kväll



            Jaha då var Söndagen över för denna veckan
            Efter mitt milt sagt plötsliga uppvaknande i
            morse har vi faktiskt fått mycket gjort på denna
            vilodag......Vi har städat en av fyra vindar och
            slängt massor av skit som var inslängt där.......

            Sedan har Daniel och jag ätit surströmming, men
            det blåste så förbaskat mycket så lukten försvan
            snabbt, det tycker jag var lite synd för lukten är ju
            halva nöjet med att äta surströmming......efter ett
            tag när vi hade plockat bort vårt, kom Goe G ut för
            grilla sig en lite köttbit.......

            Sedan har jag gjort något som jag inte gjort på
            säkert 10 år.........jag har spelat bingolotto....haha
            och vann 25 kronor för jag löste korsordet på bak-
            sidan av lotten....håhå jaja.......Nu är det debatt på
            tv:n mellan Gudrun Schyman och Jimmy Åkesson
            och de pratar redan i mun på varandra......jäklar
            val...det blir skönt när det är över.....de är lika goda
            kålsupare allihopa........de lovar runt och håller tunt...

            Nu är det snart dags att släcka lampan för  natten, i
            morgon ringer Goe G:s klocka redan vid 0500.......
            Själv skulle detta varit min första natt efter semestern
            på jobbet........men eftersom jag dras med ett skov av
            min "skit" sjukdom så är jag sjukskriven...............

            Ha det gott..........................A...............................

           






Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad jag skulle vilja gilla surströmming.Göran och jag gjorde ett tappert försök för tre år sen en sommarkväll....men nja det gick väl inget vidare.

Kram Madde

2010-08-23 @ 07:29:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad synd för det är skitgott tycker jag....och nu är det så bra när det finns fileer så att man slipper att sitta och rensa för det tar ju en evig tid....Kram Anita......

2010-08-23 @ 08:47:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Aha...kanske ska testa det då.Det är ju en lite spännande smak måste jag säga.

Kram Madde

2010-08-23 @ 18:24:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Saknar dig på jobbet.

Tarja hälsar så gott till dig.

Kram Madde

2010-08-24 @ 08:24:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...Jag saknar också jobbet...och Tarja, dej och alla "gamlingar", men vi får hoppas att det inte blir så långvarigt, utan att jag snart är tillbaka.....Kram Anita....

2010-08-24 @ 09:51:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0