100 knyck

                      Hej.........

         Ja då var söndagen slut och Lars
         semester, i morgon åtegår allt till
         det normala igen.......Dagen i dag
         har Wilma och jag tillbringat på
         Sannabadet..................



              Det började med fruktstund........



               Wilma gillar vattenmelon.......



                   Full rulle i lilla basängen.........



                      Här gick det undan.........



                      Hon kan ju simma som tur är.........



           Här är det Magnus kompis Andreas som sätter
           ungarna i en genomskinlig boll, fyller den med
           luft och sedan är det bara att rulla på i stora
           bassängen..........kul...........



            Det gäller att röra sig hela tiden........



          Jobbigt tyckte Wilma att det var........



                            Hon rullar på



                        Balansakt..........



               Sedan blev det att sjunga och Wilma
               var ju inte sen att hoppa in.............



              Emil fick det bli när alla instrument var ut-
              delade men Wilma var lika glad för det....



              Glada barn som sjöng av Hjärtans lust.....



          Solosång blev det naturligtvis av Wilma med kompis



            När det var slutbadat blev det ansiktsmålning.....



                Och hem fick jag med mig en fin
                Fjäril-Wilma..............................

                Nu ska jag slappa framför tv:n
                resten av kvällen...................

                Ha det gott...................A.........

Kommentarer
Postat av: Jessica

www.lifeofbob.blogg.se

;)

2010-08-15 @ 22:08:25
Postat av: Madde

Vilken rolig dag för er.Men du...jag fick nästan panik när han fyller på luft i bollen som hon skulle fara runt i.Fy vad läbbigt..tycker jag.Men säkert roligt.

Kram Madde

2010-08-16 @ 09:19:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Jessica......Vad roligt att tokiga Bob får en egen blogg.....den katten är speciell det har jag tyckt ända sedan ni fick hem honom och han la svansen på ryggen.......Jag ska följa bloggen med stort intresse.......A.....

2010-08-16 @ 10:06:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde......Wilma var lite rädd, hon trodde att luften höll på att ta slut och att dragkedjorna skulle gå upp......men jag övertygade henne och sa att jag kan första hjälpen om något skulle hända....

Haha, men det gick bra........Kram Anita......

2010-08-16 @ 10:10:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0