10 Augusti......Min Födelsedag



                                   GRATTIS................

           I dag fyller jag 57- år.......kan det verkligen
           vara sant.........Jo om jag tittar mig i speglen
           så är det nog sant........men vad sjutton......
           inte behöver man titta sig i speglen jämt......
          
           Men eftersom mina barn är 38, 33, 28, och 22
           så förstår jag ju att jag börjar bli gammal......

           I dag har vi förflyttat oss från Tjörn till Lid-
           köping och detta är vår sista dag på vår
           semesterresa, imorgon kommer vi hem....
           men nu ska vi grllar entrecote och dricka
           musserat vin (låtsas champagne)...........

           Lars Lasse och Fia har badat men eftersom
           jag inte mår så bra så avstod jag badet, men
           det kostade på måste jag säga....................

           Här kommer lite bilder från vår sista dag på
           Västkusten och lite bilder från Lidköping......

















Ja det var lite bilder från dagen.....nu ska jag gå och äta en god
grillad födelsedagsmiddag.............................A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis vännen min<33333

Du ser inte en dag äldre ut än 21.Det som är konstigt är som du säger....att du har så gamla barn;)

Puss på dig

2010-08-11 @ 09:51:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Magnus

Grattis Morsan!!! Och för övrigt så är det låååååångt kvar innan jag blir 28 ;)

2010-08-11 @ 11:38:46
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde......Javisst är det konstigt det här med åldern.........Min Fredric och jag är om några år jämngamla.......skit konstigt....haha....Puss tillbaka ........

2010-08-11 @ 18:06:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Magnus.......när man är i din ålder är 3 månader jättelång tid..... Tack för din Grattis hälsning........

2010-08-11 @ 18:09:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0