TISDAG 27/4



                           Godmorgon......

         Full rulle är det på Dammgatan 3.........Wilma är
         som bekant på besök....I går kväll klockan 2245
         när vi skulle krypa ner och lägga oss, så sa Wilma,
         du Farmor, jag är nog lite hungrig....jaha sa jag vad
         ska jag göra då...vill du ha ostmacka med gurka sa
         jag..........neej sa Wilma jag är nog lite sugen på
         spaghetti och köttfärssås.....Så då var det bara upp
         och koka spaghetti....så här sitter hon nu nästan mitt
         i natten och äter med nattlinnet på, och tur var väl det
         för sedan somnade hon som en stock och har sovit hela
         natten....nu får vi se vad vi ska hitta på idag............

         Ha det bra........Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha vad mysigt ni har.Du är nog världens snällaste Farmor som ställer dig och kokar spaghetti mitt i natten.Men vad gör man inte för sina älskade barn-barn.

Kram Madde

2010-04-27 @ 09:19:06
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja du vet man måste vara beredd på allt

men det är det som är det roliga, när de sedan blir vuxna och tänker tillbaka på när hon var här och fick spaghetti och köttfärssås mitt i natten....

Kram Anita.......

2010-04-27 @ 09:57:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0