TISDAG 13/4

       Godmogon.....

Jag var inne på Maddes blogg och såg
att hon hade lagt ut en text om olika
stjärntecken, och eftersom jag är Lejon
så sökte jag på astrologi och fick fram
en del på mig.............



Lejonet besitter egenskaper som tapperhet, ädelhet
och mod, och vill gärna bli sedda som ledare.........

Lejonet brukar trots sina ledaregenskaper uppskattas
av sina medmänniskor, mycket p.g.a sitt generösa och
varma hjärta..........

Lejonets stolthet kan göra det svårt för dem att ändra ett
redan fattat beslut, detta kan göra att de uppfattas som en
aning trångsynta..........

En positiv egenskap är att de inte ger vika en tum vid attack
utifrån. Lejonet kommer att beskydda dig över allt annat och
klarar lätt av motstånd av alla slag...........

Sedan var jag ju tvungen att läsa lite om Kinesisk astrologi
och fick fram följande om mig...........



Jag är född i Ormens år...........

Ormar är djupa människor, de pratar inte så mycket (hmm)
och är väldigt kloka. De behöver aldrig oroa sig för pengar

Ormar är ofta fåfänga, egoistiska och lite snåla, de känner dock
ändå en stor sympati med andra och försöker hjälpa de mindra
gynnade...........

Ormen kan tvivla på andra människors omdömen och föredrar
att lita mest på sig själva. De är väldigt beslutsamma i allt de
gör, och hatar att misslyckas.......de förefaller lugna på ytan
men är egentligen intensiva och passionerade..........

Ormen ser vanligtvis bra ut, men kan ha problem med sina
förhållande då de gillar variation........haha.........

Ja det var lite om mig som människa, nu får ni som läser
denna blogg själva bilda er en uppfattning om det stämmer
eller inte...........

Ha det bra.........
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha....jag älskar astrologi.Tycker att det stämmer i det stora hela.Jag är ju kräfta....och är lite blygsam.Har därför hittat min starka ledare i dig..hi hi.Det är därför vi går så bra ihop vännen min.

Kram Madde

2010-04-13 @ 08:13:30
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja det var rätt roligt och en del stämmer ju faktiskt...jag ska gå in och läsa på om dig.....vilken tur att vi kompletterar varandra så bra.....Kram Anita.....

2010-04-13 @ 08:26:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu har jag kollat upp mitt kinesiska tecken och hör och häpna.....Jag är GET.Det var väl lite häftigt va?

Kram Madde

2010-04-13 @ 08:59:08
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha....det har jag trott hela tiden....jag visste att du på något vis var släkt med Gudrun....haha.

kram

2010-04-13 @ 09:29:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0