SOLIG MÅNDAG 12/4



Äntligen är det riktig vår, när jag var ute och gick med Ludde såg
jag vitsippor.....Ludde har fått någon infektion i sina ögon, så i dag
ringde jag till djurdoktorn men hon hade ingen mottagning i dag så
det blir till att ringa i morgon igen.......annars har jag suttit i kuvösen
med öppen dörr och ätit min frukost....och nu går jag här och trampar
jag ska nämligen vara hos tandläkaren klockan 15.....och jag har så
himla svårt att få något gjort innan jag varit där...så nu sätter jag mig
på altan i solen ett tag ...........

Ha det bra.........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Va?Har du sett vitsippor?

Jag har bara sett blåsippor här i trädgården.Då måste jag nog ta mig en lite nämre titt faktiskt.

Usch vad tråkigt med vovven...men han får nog nån salva,så blir det bra igen.

Förstår att du inte får något gjort när du har ett tandläkarbesök som väntar...men nu är det snart över och sen kan du njuta av resten av dagen.

Kram Madde

2010-04-12 @ 14:11:07
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja nu har jag varit hos tandplågaren..

och det gick riktigt bra...bara lite tandsten och 400 kronor fattigare......Kram Anita....

2010-04-12 @ 15:50:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Fy fasen vad dyrt för att bli av med lite sten.

Men det var ju skönt att det gick bra.

Själv går jag ju inte till den där jäkla tandplågaren......bara om jag får problem.

Som tur är så har det inte blivit så ofta.

Det finns ju roligare saker man kan göra.

Men det är tur att dom finns,när man väl behöver dom.

Kram Madde

2010-04-12 @ 18:54:52
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja visstär det dyrt att sätta sig i penningastolen

men hellre det än att bli tandlös...men nu jäklar ska det sköljas med både flux och flix eller vad det heter, för att hålla tandläkaren stången....

Kram Anita....

2010-04-13 @ 08:07:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0