NYHETER



             Jag har varit ute och läst Aftonbladet.se
             och jag undrar just vilka nyheter de för-
             medlar.............

            * Kim planerar för sin sista resa
               Socialstyrelsen har nu tagit ett
               beslut att respiratorn som nu
               är kopplad till Kim får stängas
               av när hon har sövts ner........
               Ett bra beslut av Socialstyelsen
               som nu har lyssnat på den "lilla
               människans" önskan.............

            * Ja sedan är det dessa Katolska
               präster som förgriper sig på små
               barn.....ofattbart.......men jag har
               ofta sett just troende människor
               i livets slut med sådan ångest
               för att dö.....varför.....ja de kanske
               inte alla gånger har levat som de borde
               och snart ska de stå till svars.........

            * Örebro en stad i skräck......polisen
               jagar två våldtäcksmän........hur 
               många poliser då? de flesta står
               i Hackvads Via eller Hardemo och
               tar vanligt hedeligt folk som kör ett
               par kilometer för fort.......

            * Politiker.....ja nu är de igång igen
               det är ju valår, och då kommer de
               fram, de största mobbarna som finns
               och de är lika goda kålsupare allihop
             
            * Risk för regn när Victoria gifter sig
               haha dessa metrologer som inte kan
               få ens 50% rätt på sina prognoser
               dag för dag......det hade varit bättre
               att det stått att risken är liten för
               snöfall när Victoria gifter sig........
               då hade folk fått mera förtroende
               för våra metrologer............


               Nej jag är inte på dåligt humör i dag
               jag tyckte bara att jag skulle tala om
               vad jag tänker när jag läser nyheter

               Ha det gott........Kram Anita..........                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0