Mat i dag igen ?????



Nu har jag varit ute en promenad med Ludde och det är friskt och
skönt........I dag ska jag laga persiljejärpar till middag....gammel-
dags järpar som mamma gjorde.....alltså inte persilja i hela färsen
utan jag blandar smör och persilja och rullar in i mitten på järpen,
och till det blir det kokt potatis och gräddsås....gott...gott...........

Tvättmaskinen ska köras för högtryck i dag, för det fläktar lite så
i dag är det bra torkväder, sedan blir det nog att vända facet mot
solen en stund också........Där emellan blir det till att kika in på
mina dagliga bloggar som jag läser och se vad de skriver...........

Ha det bra.......
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmm det där lät gott.Min dag blir ungefär som din.

Maten kanske skiljer sig lite,men annars så ser våra dagar ganska lika ut.

Ja sen ska jag ju ner till skolan är klart med,på utvecklingsamtal för Viktoria.Men det är bara roligt,för hon är så himla duktig den lilla skruttan.

Kram Madde

2010-04-13 @ 10:04:05
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja vi har det skönt som med gott samvete kan ta det lite lugnt.......Kram Anita......

2010-04-13 @ 13:40:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0