LÄNGTAR BORT



                   I dag är det en månad sedan vi kom
                   hem från Teneriffa.....och kom det
                   någon i morgon och erbjöd mig att
                   resa igen så skulle jag inte tveka
                   en enda sekund.......fy faan jag drog
                   direkt......Vi har ju talat om att åka
                   norrut på semestern...men nu börjar
                   jag tveka.....hur kul är det....det kan
                   man väl göra när man är pensionär

                   Just nu sitter jag här i min ensamhet
                   det är så lugnt och skönt när Goe
                   Gubben och Ludde sover..............

                   Jag har varit hos Ida på Hårverkstan
                   och klippt mig i dag, sedan var jag
                   en sväng inne på Birgersson Design 
                   för att köpa en blomma att sätta på
                   köksbordet, men det blev en nätt liten
                   handling på 487 kronor.......

                   Nej nu är det hög tid att krypa ner i
                   bingen för klockan 11 i morgon kommer
                   Madde och fikar, sedan ska vi ta en åktur
                   hon och jag.......kul....kul...........

                   Ha en bra Natt.......Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt.....snart kommer jag=)

2010-04-22 @ 09:09:52
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Jag håller med dej,jag skulle inte tveka om jag fick en resa till nåt varmare land,här håller man ju på att frysa ihjäl.När ska den där jäkla värmen komma.Hihi,hoppas ni inte har shoppat upp alla pengar idag,och sen hoppas jag att ni har haft en riktigt mysig dag.Kram på dej

2010-04-22 @ 13:49:56
Postat av: Mariellelundstrom

Jag far om en månad, snacka om att jag längtar !

2010-04-22 @ 14:22:43
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde....Tack för räkmackan...och du vad roligt det var...Kram Anita....

2010-04-22 @ 14:44:57
Postat av: ANITA

Hej Annelie.....Ja fy farao vad kallt det är...det går genom märg och ben...fy sjutton.....Men du, vi har shoppat rätt rejält i dag ska jag tala om...

det blir till att ta fram och visa gubben lite pö om pö nu den närmaste veckan...haha...Kram Anita...

2010-04-22 @ 14:48:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Maja

alla vill nog ha sol nu=)

2010-04-22 @ 14:49:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Marielle....jag skulle kunna tänka mig att följa med....// Anita.......

2010-04-22 @ 14:50:14
Postat av: ANITA

Hej Maja....Du har nog rätt...efter denna vinter

längtar nog alla efter sol och värme...// Anita...

2010-04-22 @ 14:52:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0