FREDAG 9/4



                                 GODMORGON...

Ja då var det Fredag igen och min jobbarhelg, men jag har fått
kasta in handduken....jag kan ju inte jobba med denna hosta
och smitta ner alla brukare....nej jag får vara hemma och vila
upp mig i helgen.......tråkigt men så är det......men hostan börjar
avta lite som tur är........I går var Erik och Jessica hemma och åt
Pannkaksrulle med tacosköttfärs i och de tyckte om det båda två,
resten av dagen tillbringade jag i sängen......i dag ska jag försöka
få ihop en nota till Goe Gubben som ska handla på Willys när han
åker hem från jobbet.......Vi har husbilen inlämnad på fukt kontroll
så han ska hämta den och sedan handla........Ja resten av dagen
blir lugn här hemma, vila och dricka honungsvatten är väl det som
står på progarammet..........

Ha det bra............
Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är klart att du ska vara hemma och kurera dig vännen.Honungsvatten blir bra det...mycket bättre än en massa tabletter och sånt skit.Det fördärvar bara kroppen.Skönt att goe gubben sköter hemhandlingen...så du kan ligga till sängs.

Ha nu en riktigt mysig Fredag...trots bacillen som härjar runt i din kropp.

Kramar i massor

Madde

2010-04-09 @ 12:02:16
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Jag håller med Madde,det är bra att du vilar ordentligt och dricker varmt honungsvatten,det är bästa medicinen.Ha nu en mysig fredagskväll.Kram på dej

2010-04-09 @ 15:05:56
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja nu har jag sovit en stund igen, men

nu behövde Ludde en kisspromenad, och det var skönt

att komma ut i friska luften...men jäklar var skönt det var att komma in och krypa under gosiga filten

igen.....Nu tar jag mig ett glas honungsvatten....

Kram på dej....

2010-04-09 @ 15:28:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Annelie....Jag får önska dej också en trevlig Fredag och Helg.....Kram Anita.....

2010-04-09 @ 15:30:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0