DATORKRÅNGEL

                    Hej

Jag hade fått in något skit i min
dator så Goe Gubben var tvungen
att blåsa bort det gamla och instalera
något nytt (det där är lite för krångligt
för mig att förstå)....men det ser ungefär
ut så här......................................



Så därför vet jag inte vart jag har mina
gamla favoriter...allt är ändrat...men det är
väl bara att leta.....skulle jag tro.......

Erik och Jessica kom ut en sväng i kväll
och vi tog en födelsedagsfika för Daniel

Nu är det snart dags för sängen ....men har
man jobbat två nätter så har man kommit
i en annan fas av sovandet, eftersom jag
har sovit rätt mycket i dag....så känner man
sig inte så trött vid den här tiden.............

Ni får ha en bra natt.........kram Anita........

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade också trassel med datorn igår.Han var seg som f-n.

Kram Madde

2010-04-21 @ 08:54:59
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min dator stängde av sig hela tiden.... jag höll på att bli knäpp på den....Kram Anita...

2010-04-21 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0