VAKEN IGEN


Ja då har man vaknat efter några timmars sömn, och de blev för
många, så nu vet jag vad som väntar i natt....jag sitter här fram-
för datorn och väntar på att John Blund ska infinna sig...............

Alla ni som vet var jag bor vet ju att vårt hus ligger väldigt nära
vägen, vi har ett gatlyse precis mitt emot vår yttertrappa, som
alltid är trasigt.......så nu ska jag sätta upp en lampa som tänder
sig själv när man tar ett steg upp på vår gård, för det finns så jäkla
mycket klåfingrigt folk t.om i Fjugesta som inte kan skilja på ditt och
mitt, utan kan bara helt ogenerat gå upp och plockar med sig mina
ljuslyktor och liknande som jag sätter ut på framsidan...................

Annars ser jag med glädje fram mot Helgen då Lars och jag ska åka
på en rolig utflykt.....säger inte mera om det nu, utan det kommer
rapport om det på Lördag kväll, så nu får ni vara lite nyfikna Hi hi...

Ha en fortsatt bra dag.....
Kram Anita....................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det konstigt,hos oss har fågelbadet försvunnit,fast jag bestämt vet att det var vårat,vi har ialla fall köpt det.

2009-09-23 @ 21:48:08
Postat av: Anita

Ja man kan inte vara säker på sin egen tomt längre,

och det tycker jag är bedrövligt..jag som har 4 pojkar har försökt att inpränta i dom vad som är ditt och mitt, och jag hoppas att det fastnat....

Anita........

2009-09-23 @ 22:55:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0