Vad blev det för mat

Hej...........

Vad blev det nu till mat i dag......jo det blev
faktiskt kyckling...........Gott..... Gott.......

Sedan tog vi en tur till köpcentret för att
handla till lilla rara voven och det blev ju
lite saker som han kan ha roligt med när
han kommer hem med oss.......Annars
går det sin gilla gång, fick besök av två
söner Magnus och Daniel.......Det var ju
Magnus som sprang Lidingeöloppet i går
och det syntes på honom stackaren han
hade ont i knäna......Nu har det gått en
dag närmare tills att vi får hämta hem
raringen från Kristinehamn..............

Ha nu en skön e.m.............

Kram Anita.....................


Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du längtar efter lilla vovven.

Det är en stor grej att skaffa hund....

Man får helt plötsligt någon som älskar och vill vara med en hela tiden...

Så härligt så.Jag skulle aldrig vilja ha ett liv utan hund.Har ju haft vovve sen jag var liten.

Hemma hos mina föräldrar har vi haft...Chow-chow,pudel och rottweiler.Själv har jag haft Dobberman,collie,bouvier,blandras av bouvier/rottweiler,westie och nu då labrador och jack russel.

Hunden är verkligen människans bästa vän.

Ha det så mysigt nu ikväll och glöm inte att titta på Ensam Mamma söker.....(Anders känner jag )

Kram Madde

2009-09-27 @ 17:55:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej syrran!

Oj.oj.oj vilken gullig liten vovve ni ska ha.

Hur går det med din träning som du började med, jag har inte läst något om det, förresten vad duktiga killarna va som sprang lidingeloppet det är faktiskt ett tufft lopp. Från det ena till det andra hur mår lilla "apträdet"

Nu hinner jag inte skriva mera för Alf har pizzan färdig, han är rätt duktig på det.

Kram Ewa o Alf

2009-09-27 @ 18:02:40
Postat av: Anita

Oj Madde det är många hundar som du har haft i ditt liv....Jag har haft en dregefri tigrerad Boxer som hette Drutten,som vi skaffade när Fredric var liten

Sedan har ju Fredric och Therese haft jakt- labradoren Pluto som blev nästan 14 år...och nu har de nästa jaktlabrador..valpen Cesar.....Jag längtar verkligen att det ska bli lördag så vi får hämta hem honom.....Jag ska titta på Ensam Mamma Söker..

och kolla in Anders lite extra.....Kram Anita..

2009-09-27 @ 18:07:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Ewa...Visst är han go vår lille vovve, som vi hämtar om en vecka....Jo du det här med träning är nog inte min grej men jag har bara fuskat frånvaro en gång.....du vet jag får inte luft och så får jag ont i hjärtat, det finns ställen som jag aldrig har ont på annars men när jag ska träna då jäklar gör det ont....hehe....Apträdet har planterats med den bästa jord som går att få tag i och jag ska snart "vintra" in det för jag vill så gärna att det överlever här uppe i norr Hoppas nu att pizzan smakar bra// Kram Anita.......

2009-09-27 @ 18:24:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0