TISDAG 29/9


Godmorgon................

Sitter just nu med en kopp hett te,
har vaknat med huvudvärk och onda
bihålor.....har tagit nässpray och det
lättade upp lite.........Sovit har jag
gjort som en orolig ande......var så
glad att jag kom i säng i normal tid
i går kväll nämligen före 2300.......
somnade som en stock,och vaknade
med ett ryck 2320...........Sedan har
det rullats i bingen kan jag lova.......



Ska försöka få ihop ett hopkok idag...........
Gammla recept från kloka gummor brukar
ju hjälpa bättre än receptbelagda mediciner

Ska förövrigt upp till VC och tala med en AT-
läkare om kost, det ingår i gympa gruppen jag
är med i.......Kött, sås och potatis...och en
skvätt rött till, det är väl basmaten i det Sand-
stömska huset,......hehe......Nej nu blir det nog
sängen en stund till med Hemmets Veckotidning
som jag fick i går men inte hunnit titta i ännu.....




Gå nu rätt idag och ha det bra...............
Kram Anita...............................


Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig vännen.....

Ja gamla hopkok är bra grejor det....

Min Farfar hade Vademecum till allt.

Koka upp en kastrull med varmt vatten och droppa några droppar Vademecum i den...sätt dig sedan över den med en hand-duk över huvudet och andas in ångorna.

så bra sååååå<333

Kram Madde

2009-09-29 @ 09:06:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag är inte jättesjuk.....men lite hängig....ja det här med huskurer är bra.....jag vet att vi hade något smet som hette vick som man fick både här och där när man hade ont ...det hjälpte mot allt.....

Ska nog köpa Vademecum om det fortfarande finns...

Kram Anita.............

2009-09-29 @ 09:53:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vademecum finns....Jag tar det mot allt!

2009-09-30 @ 08:44:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag ska leta på Vademecum och prova....det gör ju ingen skada iaf......Kramizar Anita.....

2009-09-30 @ 11:28:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0