SOLMORGON 10/9

      Hej....Vilken underbar morgon......

Jag blir så glad när man vaknar och solen
skiner så rart som den gör i dag..............

Frukosten idag var helt okey med kokt ägg
(kokat exakt 3 min) gaffelsill, leverpastej-
smörgåsar med ättiksgurka på.............
Jag vill gärna ha tunnskivad gurka, och den
kan vara svår att få tag i, men på konsum i
Fjugesta fann jag Mor Annas Tunnskivad Gurka
Wilma vill gärna att jag säger GurkBurk lite då
och då, för då får hon skratta??? Jag undrar varför??
Jag hade även sådan tur att jag fick tag på en te
mugg som det stod Anita på, funderar på att köpa
en mugg som det står MIN MUGG på................

Så här långt har dagen varit till belåtenhet om jag
bara hade kunnat sova..........Jag ska ju gå på min
trenättershelg i kväll och idag hade jag inga störande
moment som besök hos sjukgymnast eller liknande...
Men sova gick ta mig sjutton inte........konstigt............

Men jag funderar på att fälla ihop lekamen i en brasse-
stol på altan i eftermiddag, och då brukar jag somna gott

Nej nu ska jag försöka bana väg till tvättstugan................
(Om Goe Gubben läser det här så märk att det står försöka)

Ha en bra förmiddag.......
Kram Anita.....................


Kommentarer
Postat av: Madde

Hi hi...du är för rolig du.

Ja....undrar just varför Wilma tycker att det är så kul att just DU säger GURKBURK..ha ha.

Ha det bäst vännen<3

Kraam Madde

2009-09-10 @ 11:12:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja, jag är ju från Mönsterås och GurkBurksmannen han är ju från Halmstad tror jag, vi kan ju inte tala likadant han och jag.....eller är det så att de flesta i södra Sverige har talfel.......

Kram Anita......

2009-09-10 @ 11:54:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0