SERIER

Hej.....

Jag var bara tvungen att titta på Svenska Holly-
woodfruar på tv 3........Ja milde tid säger jag, det
är tur att man bor i lilla Fjugesta, jag hann inte
se det sista för Fredric och Erik kom och hämtade
varsin matlåda, för de skulle jobba natt och jag
hade gjort mycket köttfärslimpa,så då tyckte jag
att jag kunde dela med mig.....Magnus var ju hemma
förra veckan och hämtade 3 matlådor med Biff stroganoff.
Och i morgon ska Daniel och jag äta surströmming ute på
altan.......Gott...Gott.......Så är det någon som tycker det
luktar konstigt i och runt Dammgatan så vet ni vad det är.

Nu är det dags att krypa ner i bingen så att man får sin
skönhetssöm............

Natti Natti.......på er..........
Anita...............


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också gilla surströmming!

Jag har tränat....ska lära mig.

Har ju Norrland i mina ådror.....ska ju gilla det.

Kraam Madde

2009-09-15 @ 07:52:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...

Jag åt surströmming första gången i början på 80-talet, och tyckte det var jättegott redan då.....

har sedan fortsatt att äta varja år......

Kram Anita.....

2009-09-15 @ 10:38:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0