SAMVETET

Hej........

Ja nu är klockan snart 0200 och jag har inte
kommit i säng, men nu börjar det dra i ögon-
locken...........Sitter här och har lite dåligt
samvete för att jag inte talade om för Wilma
vad vi ska göra på Lördag..........men då
missar hon dansen och det vill jag inte att
hon ska göra........talade med Lars och han
tyckte nog att jag gör rätt.......................


Så är det med det dåliga samvetet...........Det gnager alltid, det spelar
ingen roll om det gäller barn eller barnbarn..........samvetet finns alltid med.....
men jag är som jag är och behåller det för mig själv.....bra eller dåligt...ja
det får tiden utvisa................

Ha en god natt var ni än befinner er........
Kram Anita...........................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm detta JÄVLA SAMVETE....ska det aldrig försvinna alltså?

Det är väl den där jäveln som sitter på axeln och tjatar kan jag tro....

Förstår dig vännen......

Kram Madde

2009-09-24 @ 07:37:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja du, han på axeln kunde väl ta en riktig lång semester tycker jag......

Kram Anita........

2009-09-24 @ 09:15:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0