RYNKOR



Kolla in vilken härlig bild.....Sanden.......Havet.......Paret...............
Jag älskar rynkor......Tänk när skinnet inte stramar och stretar.......
Gamla människor med mycket rynkor visst är det vackert..............
Jag jobbade på Gamla Sjukhemmet för 27 år sedan, och där fanns
nog den vackraste rynkigaste kvinna jag någonsin sett, henne har
jag aldrig glömt......bara för hon var så rynkig och vacker.....Hon
var gammal och dement så det gick inte att föra någon vettig
konvesation med henne, men hon satt där i en stol och mummlade
lite för sig själv..........Sådana rynkor som hon hade vill jag också
ha när jag blir gammal............

Kram Anita...............


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är också en sån där som älskar rynkor.

Det ska synas att man levat.

Jag tycker att det är sexigt med rynkor...

Kraam Madde

2009-09-30 @ 17:57:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hehe tänk när vi sitter på hemmet och kollar in alla manliga element med fina rynkor, då kanske vi ryker ihop eller delar vi lika....haha....

Kram Anita......

2009-09-30 @ 18:58:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0