PHU

Hej.........

Ja då har jag varit och kört ett pass igen
Jag såg att det inte är så stor skillnad på
STRYKA och STYRKA samma bokstäver
fast i en annan ordning................

Svett blev jag idag också..........men idag gick det bättre
för jag skruvade ner trycket på den där jäkla gåmaskinen
den tar livet av mig en vacker dag sa jag till sjukgymnasten

Erik skickade en bild som de hade tagit på katten Bob...........

Är han inte för gooooo där han ligger i handfatet........den katten är också
väldigt speciell......jag tror att han är super intelligent faktiskt..................

Nu blir det mat.......lövbiff med vitlökssmör och potatis......Gott...Gott........

Nu kom Magnus hem och berättade att Sixten hade ätit en rejäl port med
mat druckit grädde utspätt med vatten.........och kelat med dom sedan
hade han gått upp och lagt sig i en säng.....Han hade nämligen inte legat
i en säng på 4 veckor (jag trodde det bara var 3) så han tyckte nog det var
skönt...kraken.....hoppas nu att han stannar kvar...........

Ha en bra kväll........Kram Anita........//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0