Packa

Hej.........

I kväll ska vi börja packa husbilen, för på Ferdag-
kväll drar vi iväg med Ann-sophie och Lars-Erik,
och det blir nog Karlsborg...Lagom långt tycker jag

Men Lars har plockat ut det mesta vi hade i bilen
som kex och mjöl och sådana saker så nu är det
bara att börja packa in igen.........sedan ska det
fyllas på vatten och jag behöver nog ta en städ-
runda där ute, vi sätter nog på värmen en sväng
också för det är det värsta jag vet att krypa ner i 
kalla och fuktiga lakan...........

Jaherre min je min gubbe han ger mig så många
goa skratt just nu gav han mig ett (skratt) han
är så virrig så ibland får jag vara glad att han
kommer hem från jobbet på eftermiddagen,
han skulle kunna hamna vart som helst den
virrepellen..................................



Nu har det dundrat ner några pannkakor med sylt i stora
buken så nu är det dags att göra lite nytta innan allvaret
kör igång klocka 2100................

Ha en bra kväll..................
Kram Anita........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0