Näsa......

Hej........

Jag ska tala lite om det förra inlägget jag
gjorde, det kan ju vara så att alla inte vet
vem Madde, med den långa näsan är.......
ni som läser hemma i Småland t.ex känner
kanske inte min vän Madde......Men hon skrev
i sin blogg i morse att idag var det hennes
dag och hon skulle inte svara i telefon om
den ringde och liknande saker.....Därför
ringde jag till henne och naturligtvis så svarade
hon....där kom den långa näsan ifrån......men jag ser 
att jag tagit fram en fin bild.....själv liknade hon sig
som denna dam............

Och det måste jag då säga att med den kran
kan du inte gömma dig om du så tar på dig en burka



Det var en liten förklaring till förra inlägget
om någon kände sig förvirrad, själv är jag
förvirrad dagligen..........

Kram Anita........


Kommentarer
Postat av: Madde

He he det är klart att alla där hemma i Småland vet vem Madde är.....Det vet väl alla!

Skulle jag ta på mig en burka?....

Jag älskar ju att synas när jag är Madde....men när jag blir Smeagol då kan det bli lite problem..

Jag älskar dig vännen....Du är så jädra rolig.

Kraam Madde(och en stor puss från"Smeagol")

2009-09-11 @ 09:37:51
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jo men visst vet alla vem Madde är hemma i Småland,

jag har försökt att sprida ut att du är den bästa bloggaren efter Blondinbella.....ha ha...

Ha en goooo fredagskväll med gubben....

Kram Anita.....

2009-09-11 @ 14:09:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0