Mat

Hej........

Jag kan inte låta bli att skratta.....
Daniel, Magnus och Erik har varit
hemma..........och vad händer då
jo de rensar kylskåpet......Daniel
tog alla potatisar....Magnus tog
pajen sen i går och Erik var här
och tog kycklingen och såsen som
blev kvar.......Men de får så gärna
ta rester bara Lars hinner göra mat-
låda, men ibland hinner han inte och
då får det bli pulvermos och korv...hehe

Nu har de surrat runt mig så jag vet
snart inte vad som är upp eller ner....
men nu ska jag gå och diska och då
vet jag vilken breddgrad jag är på....
nämligen fruns domäner........he he...

Nu får ni ha en bra söndagkväll..........
Kram Anita.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0