LÖRDAG 12/9

Hej.............

I morse när jag kom hem från jobbet
somnade jag som en klubbad oxe.....
jag orkade inte äta frukost ens en gång.

Men sedan vaknade jag pigg och alert....
Vi har nu varit i Tallen och matat de små
godingarna Bob och Sigge.......................

De åt med god aptit, och min vana trogen så hade jag
med mig lite efterätt...i form av små skurna bitar med
leverpastej.......Och den där Sigge han reste sig på bak-
benen och körde ner huvudet i påsen.....och Bob han
bara satt och väntade att han skulle bli serverad, han
är lite lik Ferdinand.........

Igår fick jag ett mms från Wilma där hon sitter och äter
goa Vättern kräftor.........det ser jättegott ut...............
Jag vill också ha...............



Jag hittade lite bilder på goa Cesar....jag tog dom när vi var uti
skogen för ett tag sedan............

 

Det är en riktig pigg kabrat.......men han är ju fortfarande valp
och då ska de ju vara pigga.................



Här står han ledarhusse själv.............................



Själv gick jag inte så långt jag höll mig rätt nära husbilen ifall
ulven hade tänkt visa sig.............................

Nej nu ska jag gå och göra potatismos.....det blir ugnsstekt
falukorv till.....................Gott Gott.........

Trevlig e.m på er
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Wilma

hej farmor i går började jag på dans skolla och vi var 10 styken och min dans fröken var jette duktdig jag skriver på din gammla dattor ha det bra hälsningar wilma.........

2009-09-13 @ 10:19:36
Postat av: Anita

Hej Wilma....Vad roligt att du är inne och skriver då blir Farmor glad...Vad roligt att du börjat i dansskola då kan du nog vara med i Let's Dance när

du blir större...Då ska jag titta på dig när du är med på tv:n...Ja vad bra att du skriver på min gamla dator, då kan du ju skriva till mej när du vill...//...Puss och kram från Farmor......////////

2009-09-13 @ 12:46:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0