Kväll

Hej på er.......

Ja i dag har det varit dåligt med bloggandet
men jag har legat i som ett skållat troll....

Det har varit mycket matlagning, men nu är
det klart, vi väntar bara på att sonen Magnus
ska komma hem.....Jag har t.om varit på
systemet och köpt SanMiguel till oss, för den
ölen gillar både han och jag............Annars
längtar jag tills imorgon när vi ska på utflykt
till Kristinehamn......Herre min Je vad skoj det
ska bli..........

Ha nu en bra Fredagkväll mina vänner så hörs
vi av imorgon om ni vill titta in och se vad jag
har haft för mig i Kristinehamn..................

I morgon ska Magnus springa Lidingeöloppet
med sina kompisar...de ska försöka ta klassikern
Hoppas att han orkar de 3 milen som ska springas
jag är mycket tveksam.....ja nu blev det som vanligt
för långt inlägg.....jag har ju redan önskat en god
fredagkväll..........Men nu ska jag sluta.................
Kram Anita................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0