Kväll 8/9

Hej.......

Nu är det så här att värken i knoppen har inte
gett sig, jag är rädd att det är den jag får ta med
mig som sängkamrat i natt



Men Goe Gubben kom hem och var på bra humör....kul........


Det är kul när gubbarna kan bli så glada för så lite............

Imorgon ska jag upp till V.C och sjukgymnasten för ett konditionstest
och det fasar jag lite för, alla andra prover var ju åt helsike så då blir
säkert det här lika dant......Jag skulle behöva ha med en hejarklack...

Vi väger ju oss inte längre eftersom vi blir muskelstinna av träningen
utan vi mäter oss istället, och man ska tydligen ha ett midjemått på
80 cm för att ligga under riskzonen för vad som är hälsosamt.......
Jag kan tala om att jag har inte varit hälsosam de sista 20 åren
Men jag fuskar lite med vågen jag väger mig faktiskt titt som tätt

Ha nu en bra natt..............

Kram Anita......................


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch ....hoppas att huvudvärken ger med sig.

Det är hemskt att ha den molandes hela tiden.

Hoppas att det går bra i morgon....

Håller tummen och kramar dig<3

Madde

2009-09-08 @ 19:31:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Det är ett skit med huvudvärk..men nu ska jag gå upp på övervåningen...öppna en kista som jag har lite godsaker i och ta mig lite kärlvidgande

sen ska du se på sjutton att det blir roligare att ha huvudvärk.....

Kram Kram Anita.....

2009-09-08 @ 19:37:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vännen !



Hoppas huvudvärken ger sig.

Jag håller tummarna för dig och tänker på dig imorgon !

Bamsekramizar Linda

2009-09-08 @ 21:54:49
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Linda...Jag tror att bara jag får sova gott i natt så vaknar jag utan huvudvärk i morgon (förhoppningsvis).....Bra att du håller tummen åt mig i morgon.....Kram Anita....

2009-09-08 @ 21:58:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0