HEMMA IGEN



               

            Då var det roliga slut..............!!!!!!!!!!!!!!   
            Kalmar FF fick stryk av Örebro.......Om det nu 
            händelsevis är någon som heja på ÖSK.....ha ha.........

             Magnus och hans kompisar har också kommit hem från
             Tyskland....Skönt när alla barna är där de ska........

             Lars gick in på Galne Gullan för att titta på vilken
             hastighet de hade haft på autobahn......... oj oj oj
             säger jag bara..... tur att jag inte visst det innan
             de for i väg....228 km.......

              Oj oj oj jag tycker det går fort i 120 km......................... 

               Helgen i Karlsborg har varit avslappad och skönt
               I går gjorde vi en cykeltur länga vattenbrynet
               På förmiddagen idag gick vi en långpromenad
               "runt" hela karlsborg........På vägen hem stannade vi
                i Forsvik där det fanns en lite "affär" vid slussarna
                som heter kanalbutiken 5 knop, och där köpte Fia och
                jag små ljuslyktor att hänga i fönstret med värmeljus i 
                rätt fina tyckte jag.........

                Nu är det Söndag kväll igen och en ny jobbar vecka
                   
                  

                                  Jag önskar er alla en god söndag kväll
                                              Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0