Handlat

Hej........
Nu är jag så nöjd och glad.........................


Jag har varit och handlat.......kom på att i morgon
är det lönedag och Fredag.......hur mycket folk är
det i affärerna då........Alla är där tycker man....


Ja det blev mycket hemhandlat för det var
tomt i alla skåp, det var slut både på olika
pastasorter och olika konserver, vi brukar
kunna ta lite då och då...men nu var allt slut

Men nu är allt inplockat och klart känns skönt
Gulach soppan är slut ändå gorde jag dubbel
sats, men Magnus kom hem..........och den är
ju så jättegod.........

I morgon blir det en ny god soppa.......
Jag är inne i en soppe period tror jag...

Ha en bra kväll.......
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Erik

jasså där ser man, inte länge sen jag frågade om gulach soppa, men inte har jag hört nåt...

2009-09-24 @ 22:24:02
Postat av: Anita

Förlåt lilla gubben..men i morgon ska jag göra en soppa som jag tror att du tycker om...annars gör jag en ny gulach till dig nästa vecka.....

Är vi överrens då????????

Kram kram........

2009-09-24 @ 22:37:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du Erik det finns en portion kvar om du vill ha i matlådan i morgon.....kom jag just på, Pappa hade inte tagit allt......M

2009-09-24 @ 23:02:17
Postat av: Erik

Okej, jo jag tar den gärna. men orkar inte ha den i matlåda, kommer förbi imorn å äter lite, ljust bröd, smör och ost, finns det?

2009-09-25 @ 10:34:41
Postat av: Anita

Ja visst kan jag ordna det åt dej...kom du....../M

2009-09-25 @ 10:44:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0