GODMORGON 3/9

Hej

I dag känner jag mig väldigt låg på
något vis, jag tycker ingenting
är roligt, det är sällan som jag känner
mig så här, men jag vaknade med denna
känsla i morse........Min sköna kompis
Mari-Anne Henrysson ska komma till
mig idag, och först tänkte jag ringa
återbud, men så tänkte jag är det
någon som kan få mig på gott humör
så är det väl hon, vi brukar ju ha våra
skrattorgier, när vi träffas.

Annars är det gamla vanliga med disk,
städning och tvätt, fast det regnar ju
inte det är bra tycker jag, men nu är
jag svett efter allt plockande jag gjort
så nu blir det ett dopp i tunnan..........
Jag var ute och kollade temperaturen
nu och det är +16 grader, så förhoppning-
vis ska knoppen klarna efter doppet.......

Ha en bra förmiddag.......
Kram Anita.....................


Kommentarer
Postat av: Madde

Sådana där dagar har vi ju allihop.

Du gjorde helt rätt som lät Mari-Anne komma trots att du kände som du gjorde.Hon piggar nog upp dig ska du se......Hälsa henne så gott från mig förresten.

Kraam Madde

2009-09-03 @ 11:47:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......Nu är humöret på topp när kära gamla Mari-Anne varit här, hon blev glad för din hälsning och tyckte det var roligt...jag såg på henne att hon blev glad.......

Kram Anita........

2009-09-03 @ 16:01:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0