GODMORGON 1/9

Hej.......

Hurra.......Jag kan röra mig, det känns rätt bra
faktiskt, när jag stöp i säng igår kväll klockan
2100 tänkte jag att i morgon kan jag nog inte stå
på benen, och gå kan jag nog absolut inte.........
Men jag är förvånad att det gick så bra att komma
ur slafen i dag, nu har jag ju ingen ursäkt till nästa
måndag när jag ska köra ett nytt gympa pass.......

Det enda molnet på min himmel just nu är att jag
ska gå med stegräknare på mig varje dag och det
går väl an men jag ska gå 10000 steg per dag.....
Det blir många vändor mellan tvättstugan och köket
ha ha. Men nu är det så att jag har två stegräknare
så nu i början tänker jag hänga på mig båda två
och lägga ihop stegen.....nä jag tycker inte det är
fusk, ska bara kolla så att de räknar rätt..............



Ha nu en bra Tisdag..........
Kram Anita...................... 


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha vad du är charmig vännen.....

Du är ett riktigt mystroll.

Ett mystroll med världens mysigaste blogg.

Ha det gott och kram.

Madde

2009-09-01 @ 09:27:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Mystroll och Natthäxa det här måste jag ju leva upptill på något vis.....Det är så roligt att du läser min blogg och gillar den....

Kram Anita.....

2009-09-01 @ 09:50:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0