FREDAG 18/9


Nu har Magnus varit och hämtat vår bil för att åka
till Tyskland på bilmässa.......Usch nu ska man vara
nervös hela helgen bara för han och några kompisar
ligger ute på Tyska autoban........

Annars verkar det vara ett perfekt campar väder.
Ska bara försöka få ändan ur vagnen och packa
med mig det som fattas i husbilen...................

Fy farao vad det susar i örona, men det vart bara
lite drygt 4 timmars sömn i dag..så det beror nog
på det.......Det blir billigt för mig på Idas brygga
i kväll där vi ska äta gott.....ha ha....................

Nu ska jag åka och köpa mig en fin ros för att
ta med i husbilen......för i morgon är det en
speciell dag.............

Ha nu en bra Fredageftermiddag.......
Kram Anita...............//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0