FÖTTER

Hej igen

Jag var inne på Maddes blogg och läste om att hon hade fobi
för fötter.....Hon hade visst någon "handikappad" lilltå..............

Vet ni att det finns den Grekiska foten och den Egyptiska foten..
Den Egyptiska foten är den vanligaste förekommande och finns
hos 60% av befolkningen.....Den har jag och jag tycker den är
himla snygg faktiskt...Stottån är den längsta tån på en egyptisk
fot........



Sedan har vi den Grekiska foten och endast 10% av befolkningen
har den foten.......Där är tån brevid stortån den längsta tån.........

En historia som jag hörde berättes var att när
det var krig mellan Egypten och Grekland så
samlade man ihop de döda soldaterna i en
Egyptisk hög de med stottån som längsta tån
och en Grekisk hög de med tån brevid stortån
som längsta tå..............

Titta nu efter om ni har en Egypisk eller Grekisk fot

Kram Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

Uääääck varför??????

Jag spyr på den Grekiska foten....

Jag har den Egyptiska tack och lov...

Men jag har hört att om"pekfingertån" är längre än stortån så är man den dominanta i ett förhållande...

"Förlåt att jag mår illa...uääääck"

Kraam Madde

2009-09-14 @ 13:46:32
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej men fy fan.....Jag ser ju hår på tårna på den nedre bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 14:00:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ha ha du är härlig du....Jag som ett tag funderade på att jobba med fötter....



Kram Anita......

2009-09-14 @ 14:16:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0