Flitig

Hej.....

Vilket underbart väder vi har i dag, det blir
perfekt  att sitta ute och äta surströmming
i kväll......Jag har planterat om mina blommor................



som jag har i vardagsrummet och det var välbehövligt.......rötterna
fick inte plats längre.........Sedan har jag kokat potatis till kvällen....
oj vad gott det ska bli......Jag tvättar också lite skitiga skor i tvätt-
maskin det är ett jäkla liv i tvättstugan.........

Jag känner mig glad i dag jag vet inte varför, kanske för att solen
skiner och att vi ska åka ut med husbilen i helgen...............vi har
inte bestämt vart ännu........vi åker nog inte så himla långt..........

Magnus och några kompisar ska åka till Tyskland på bilmässa och
de ville låna vår Saab......Men Lars tyckte att vi hade så dåliga fram-
däck, så i dag har han köpt nya, så nu kan de åka........................

Nej nu är tvättmaskin färdig........men det finns mera att tvätta.....
det är som mamma alltid sa......."Det är som himmelens härlighet
det tar aldrig slut"........Och hon hade så rätt så........lilla mamma......

Ha en bra e.m..................
Kram Anita......................

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm gooa Mamma.

Hon var verkligen gooo......

Kraam Madde

2009-09-15 @ 16:31:17
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde....hon var goo min mamma och jag saknar henne.....men hon var gammal och behövde vila....

Kram Anita.......

2009-09-15 @ 18:52:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Jag tycker vi åker till Karlsborg

2009-09-16 @ 09:37:26
Postat av: Anita

Hej du....Ja det är ju nära och bra, är det öppet på Ida's brygga.......Så man kan äta lite gott....

Anita.......

2009-09-16 @ 10:49:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0