Dagens göromål

Hej.......

På programmet i dag står en köprunda
till Örebro....Jag ska köpa gångmattor
till hallen........och jag har ingen aning
om vad jag ska ha för färg.......Jag är
i grunden en beige människa (fy vad
det lät tråkigt) vi har gjort om hallen
och målat i två grå nyanser, ska sedan
när tiden tillåter målas ett bord och spegel
vitt och då passar det ju inte med beiget..

Nu blir det nog någon matta med färg.........tror jag..............

När vi ändå är inne i stan så ska jag besöka Helges Skor ha ha
jag har nämligen så jädrar fläskiga fötter, så jag ska in och kika
vad han har att erbjuda mina fläskiga storlek 40..................



Vilka pjuk att springa i Hemvården med om nätterna va...........

Sedan åker vi direkt till Askersund och hämtar 11 kilo kräftor
det var bara 7 kilo först men nu ville ungarna också ha några
kilo..........problemet är nu hur jag ska få fatt i dillkronor............

Känner nu att jag skulle behöva stegräknarna på varsitt pekfinger
då hade det blivit siffror.......Men nu är det nog bäst jag tar mig en
vända till tvättstugan................

Ha det bra............
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Mumsigt med kräftor...yummie.

En grafitgrå matta vore väl inte dumt.

Eller varför inte en vinröd eller svart?

Kraam Madde

2009-09-01 @ 11:27:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.... tack för rådet om hallmattorna...nu väntar jag bara på nästa inredningsblogg...från Hulvik.......Jag gillade grafitgrå...

Kram Anita

2009-09-01 @ 11:31:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker helt klart du ska satsa på sånna skor. Vore skitsnyggt ;) Hehe ... men de ser inte så jäkla bekväma ut =)

Kram kram

2009-09-01 @ 12:51:35
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Linda........Jag är rädd att skorna inte finns i det sortiment som Helges skor har.....

Kram.....

2009-09-01 @ 13:19:40
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0