BAKET...????

Hej......

Ni undrar kanske hur det gick med bullbaket
och det gick bra, det blev inga...............
Jag gjorde istället potatis, köttfärs, bacon
och purjolökslåda...Jag gjorde dubbel sats
för jag vet att det finns dom som äter den
med god aptit..........Magnus har varit lite
krasslig inne i stan men är nu på bättringsväg
och skall komma ut i morgon och klippa Gubben,
vi ska ju dra i väg med husbilen på Fredag
morgon söderut......Vi ska besöka Småland och
Blekinge för att återvända på Söndag då jag
åter ska tjänstgöra........Har besökt den snörpta
kattungen Sigge och han gjorde inte så stort
väsen av sig han låg lungt och sov på akvarie-
rampen där det var varmt och gott...............
Annars är det lungt i det Sandströmska huset
Nu ska jag slänga mig framför dumburken innan
det är dags att krypa ner i bingen..................

Ha en bra kväll och natt...
Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0