VAKEN


Jag hör i sömnen hur lille Ludde tassar på sovrumsgolvet.............
Nu måste jag vakna han behöver ut och kissa tänker jag och
tar mig med stor möda upp ur sängen.....Vad är klockan?????
10 45.....Jaha jag har sovit ca 3 tim.....hmmm...På med kopplet
ut på gräsmattan....nej inte vill han kissa inte......in igen och hoppsan
vad var det för pöl.....jojo men, han hann att kissa innan jag vaknade
Ja så är livet med en liten Ludde i familjen.............

Jobbet i natt gick fram och tillbaka hit och dit......vi körde mycket
kan jag säga, vi fick larm så det var mycket att vända ta larm åka
tillbaka, larm igen, sedan saknade vi naturligtvis Madde i natt.......
 samtidigt är det skönt när det går i ett, natten går mycket
fortare då.......Nu är det frukost som gäller, sedan får jag väl häva
mig ner på köksgolvet och leka med "djuret" en stund så han blir
glad.......

Ha en bra f.m...
Kram Anita........

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Va goo du är....

Jag var inte där för jag har ju trassel med min högerhand som du kanske vet..

Men den 27:de ska jag in till handkirurgen för sista besöket inför operation....

sedan ska det väl vara bra hoppas jag.

Men jag ska jobba innan det....

Det är bara det att den värker så in i ....... just nu.

Men du måste sova mera nu vännen....

Det är slitsamt med smått i huset...jag vet.

Kram Madde

2009-10-08 @ 12:02:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Stackars dig....Får du blogga med vänstern sedan???

För blogga måste du ju .......Jag hade bara en enkelnatt så det räcker nog med sömn...kommer nog i säng skapligt i kväll... förhoppningnsvis....

Kram anita.....

2009-10-08 @ 13:02:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Gaah....hur ska jag lösa det?

Det har jag ju inte tänkt på......

Fan också.....

Bloggen kommer bli lidande......

2009-10-08 @ 17:51:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0