TISDAG20/10

Jahaja...... Hej på er............

Nu är det morgon till ännu en ny dag, för dom flesta.....
för mej är det snart godnatt, min nya dag är snart 8 tim
gammal.......två jobbarnätter är till enda......nu får jag
vara hemma i två nätter sedan kör jag en trenätters....

Det känns skönt att kunna gå hem klockan sju på morgonen
Brukare ska duschas...in till USÖ.......brukare som har ramlat
måste lyftas upp...vem åker....ssk måste med om vi ska ringa
efter ambulans....om något är brutet.....måste man sätta in extra
personal.....vem i så fall...så att ingen annan brukare får vänta....
Det är för mycket för en trött hjärna som min.....Skönt att veta
att jag har gjort mitt och får lämna över till pigg fräsch och duktig
dagpersonal.................

Nu är det dags för sängen..........
Kram Anita..............


Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det skönt att knalla ut från jobbet när dagen börjar......

2009-10-20 @ 15:36:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Vilken känsla det är....gott gott.....

Kram Anita...

2009-10-20 @ 16:08:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0