SÖNDAGKVÄLL 25/10

Äntligen söndagkväll....................

I dag har vi kört vår goa husbil till
vinterförvaring....det är lite sorgligt..

Den är parkerad i en lada vid Knista Kyrka
hos en jobbarkompis till Lars......Men den fick
stå längst ut så att vi kan ta ut den först om det
blir fint vårväder, och det hoppas vi på................

I dag har Ludde gjort stora framsteg..... han har
traskat upp för trappan till övervåningen..........

Vi har ju en öppen trappa...och Lars gick upp för att mata fiskarna, och
då hör han hur Ludde kommer hoppandes upp för trappstegen............
Han lär sig mycket just nu och det är roligt......nu när jag har jobbat i
helgen har han kommit galopperande i hallen när han hör att jag sätter
nycken i låset.....och han kastar sig över mig, och det ska kelas och gosas

Farmor kom hit ett tag i eftermiddag...och Ludde blir så himla glad när det
kommer folk ....han ska slicka och gosa med alla....och farmor frågade om jag
lämnar Ludde själv något, och jag sa att någon timma har han fått varit själv
ibland....då erbjöd hon sig att Ludde kunde få komma till henne någon gång om
jag behövde hundvakt...och det tar vi tacksamt emot.....Nu väntar vi på att Erik
ska komma hem från jobbet en stund innan han dra in till stan..........

Sedan blir det fotöljen och en stund framför tv:n innan det är dags för sängen

Ha en bra söndagkväll............
Kram Anita.............................


Kommentarer
Postat av: Madde

Bra med hundvakt....kul när nån erbjuder sig själv så där.

En mysig Söndagskväll önskar jag dig med.

Kram Madde

2009-10-25 @ 18:38:49
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Glöm inte att titta på "Ensam Mamma söker".

Ha det bäst....njut av att du är ledig vännen.

Kram Madde

2009-10-25 @ 19:50:48
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jaha du Madde ...Nu var det ju så här att lille Ludde var ju ute och gick och blev duscha vid den tiden...så nu gäller det reprisen igen....kram Anita

2009-10-25 @ 21:50:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha ......okej.Han var med rätt mycket i det avsnittet.Så missa inte reprisen.

Kram Madde

2009-10-26 @ 08:01:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0