SÖNDAG11/10


Grå Söndag är det här..........Lite avslaget lite snopet
vi fick stryk av Danmark........Jaha ja så är det.........

Jag ska gå ut till mitt äppelträd och plocka ner några
äpplen och göra en paj......Magnus kommer hem, han
har innebandy match.....Jag tog upp en köttbit och
ska göra biff Stroganoff till middag.......och då tyckte
jag att det skulle smaka bra med en äppelpaj till efter-
rätt...........Ludde är ute med Lars........Vi får se vad vi
hittar på idag, det blir nog lite mera trädgårdsarbete
och plocka ihop lite på altan.....jag känner nog för en
slappardag......men det brukar det aldrig bli i alla fall

Ni får ha en bra f.m.......
Kram Anita..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0