SKRATT


Usch fy farao vad det har varit tråkigt ett tag nu.....inte så
att jag mår dåligt på något vis....nej nej....men just nu
skulle jag behöva ett riktigt jävla skrattanfall...............

Tänk att få skratta riktigt så man nästan kissar på sig....
och tårarna sprutar....man får knappast luft och magen
knyter sig som i kramp.......min gamla rökhosta kommer
fram jag blir slemmig får hosta och mår så jäklar gott.....

På "den gamla goda tiden" på Linden fick man skratta
ordentligt...oj oj vad slut man var på mornarna när man
gick hem.......Men då var man mera personal...då hade
man kul på jobbet....nu är man på jobbet...... bara.......

Jag får nog gå och titta om tv:n har något att bjuda på
så skrattmusklerna får sig en duvning......Jag gillar ju
när folk gör bort sig och liknande........Sjukt kanske men
jävligt roligt.............

Ha en bra e.m..............
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi får väl ta en riktig skrattnatt när jag är tillbaka på jobbet då!

Du kommer in till Linden och fikar och sedan tar vi sånna där goooa diskutioner som vi gjorde förr.

Det är ju inte samma personal som då.......

Men visst kan jag lova att jag ska få dig att skratta!

Mmmm det var roligare då....jag håller med dig.

Kram Madde

2009-10-19 @ 14:41:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja vi får ta en skrattnatt, vad härligt det låter

vi kan nog komma igång du och jag det tror jag...

Kram Anita.........

2009-10-19 @ 14:57:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Klart vi kan!

Satt och funderade lite.....det är träligt att det har blivit så här.

Man vet ju hur kul det kan vara egentligen.

Kram Madde

2009-10-19 @ 15:05:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jäkla indragningar av fotfolket, vi kan ju dö av leda..vad gör de sen......Kram Anita.....

2009-10-19 @ 17:07:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0