Motion


Hej på er.........

Den här lille mannen får mig att springa runt huset som en annan idiot
Han tycker det är jätteroligt, men rättsom det är trasslar han in sig i mina
fötter så vi håller på att stå på huvudet båda två, men roligt är det tycker han

Så fort han har kissat så sätter han sig för då vet han att det vankas
en godisbit, han är läraktig den lille.............

 

Ja så här ser det ut på mitt köksgolv nu för tiden ,man kan tro att jag
har en liten bebis här, och det har jag ju på sätt och vis.......det är lek-
saker och filtar och allt möjligt.....Erik sitter kollar in den nya kameran

Nu ska jag bryna en karre' stek för det blir det till middag i dag,skönt
att få vara hemma hela dagen i dag, inga möten eller liknande jag har
blivit så hemma kär men det har jag nog alltid varit när jag tänker efter,
det är bara när det gäller att åka husbil som jag lämnar hemmets vrå
med glädje....men det är ju mitt andra hem och då går det bra...........

Ha det bra Kram Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysig du är vännen=)

Det är bra att du är hemmakär....för då trivs du med ditt liv.Sen har nog ditt nya lilla yrväder påverkat det hela lite med.

Jag kan riktigt se er springa runt huset....ha ha du är väl för skön!

Kram Madde

2009-10-13 @ 13:56:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

För en del kan det nog se roligt ut när jag kommer flåsande, för Ludde är ju så liten så de som åker förbi i bil ser ju bara när jag kommer rusande inte Ludde.....Den där kärringa Sandstöm hon är inte klok någonstans verkar deras blickar tycka...haha

det bjussar jag på.....Kram Anita.......

2009-10-13 @ 14:11:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha.....då får dom något att tala om!

Kram Madde

2009-10-13 @ 17:22:34
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0