Ludde promenad

Hej........

Har varit på promenad med goaa Ludde.....Han är bra skön den jycken
om han inte vill gå då sätter han sig och sitter där och filosoferar likt
Ferdinand, och jag får vackert vänta till han får lust att gå igen...hehe
go han är.......De håller ju på och bygger nya huset nere vid Oxelgården
och där kan han sitta hur länge som helst och lyssna på hammarslagen,
och titta på när stora lyftkranen kör så det rasslar och smäller.......det
märks att det är en killjycke vi har.........Nej nu är det dags att skala lite
potatis för nu kommer snart Goe Gubben hem från jobbet och då ska det
ätas kåldolmar och en jäklar god sås som jag fick till idag....Gott Gott...

Ha en bra e.m......
Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kåldolmar,ljuvligt gott.Det får det nog bli i veckan,alltid får jag mattips när jag kikar in hos dig det är jättebra,man tackar!Här blir det skinkjansson i kväll.Kram

2009-10-26 @ 16:06:04
Postat av: Anita

Hej du, ja skinkjanssons låter ju gott det också...

det är ju bra om man inspirera någon med en maträtt ibland är det ju stilla-stående på den fronten...

Kram Anita........

2009-10-26 @ 16:35:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är det som är så mysigt med valpar....

Just det där valpiga sättet.

Bara sätter sig och blir sittande.

Mysiga dagar du har nu=)

Kram Madde

2009-10-26 @ 16:53:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja just nu är han för jäkla skön.....han tittar så frågande på mej när jag säger att vi ska gå vidare

...men det vill ju inte han inte.....Kram Anita....

2009-10-26 @ 17:43:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0