LÖRDAG 16/10


.............................God Morgon...............................

Äntligen Lördag........Jag älskar lördagar.....Jag hör hur
Lars och Ludde stökar i köket...klockan 8 kommer de
in och sätter på radion i sovrummet, och jag ligger där
och mornar mig till ring så spelar vi.....åh vad skönt

Sedan är det dags för frukost och tidningsläsning........
Sedan började jag plocka lite inne i vardagsrummet....
vi har haft en skiva för, så att Ludde inte skulle kunna
komma in där, men nu har vi tagit bort den och han
fattade tycke för den vita ryamattan direkt.....Jag ska
ju hämta hem mina karmstolar i morgon....roligt..roligt

Sedan kom Jessica och Erik hem för de skulle plocka
ut lite i Tallen, de har ju flyttat in till stan.................

Just nu har jag satt på "lyssna igen" på datorn det är
skitbra dansbandsmusik med Tomas Deutgen (han den
där lite vindtyriga) som var en utav domarna i dansbands-
kampen tror jag det hette, jag tycker han är skitbra och
rolig.......Nej nu ska jag gå och hitta på något roligt att
göra............

Ha en bra Lördag.........
Kram Anita..................


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en jätteskön Lördag du med ........

Du har sååå mysig blogg.

Den gör mig glad och lugn!

Kram Madde

2009-10-17 @ 14:32:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack Madde......du gör mig glad också .....det är så roligt att du är inne och kommenterar mina inlägg

Kram Anita.......

2009-10-17 @ 14:44:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0