Lat....Jag ??

Hej på er........

Jag var ju uppe tidigt i morse........
men sedan kom det något i vägen
nämligen sängen.....så Ludde och
jag sussade gott till 11 15  oj oj oj



Men just nu står det 23 kåldolmar i ugnen
Jag har även gjort risgrynsgröt, det var
länge sedan jag gjorde det, tog lite till
lunch och det smakade riktigt bra....fick
en sådan där julkänsla, med gröt och en
god skinkmacka till....det är inte långt
kvar nu, i Lördags var det bara 2 månader
kvar till julafton..........Nej nu måste jag ut
i köket och ösa dolmarna...........

Ha det bra........
Kram Anita.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad mysigt allt du skriver låter.....

Jag får Anitasug.

Kanonblogg vännen=)

Kram Madde

2009-10-26 @ 13:36:34
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jaha ja Anitasug det låter det....haha.....vi måste boka tid snart för lite skvaller över en kopp kaffe



kram anita......

2009-10-26 @ 14:16:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0