Kväll

Hej på er......

Dagen i dag har gått i raketfart.....hälften av den
har jag tillbringat hos mitt barnbarn Wilma, hon
är förkyld så det blev till att stanna hemma, hon
har en viss förmåga att bli sjuk när hon har något
lov.......Ludde och jag åkte alltså till Mullhyttan på
förmiddagen.......och där blev det full rulle på hund-
valparna....oj oj oj store lille Cesar sprang för att
komma undan lille Ludde, som tyckte det var skit-
roligt att jaga store Cesar..................

Wilma och Ludde.............

Här under kunde Ludde gömma sig för här var Cesar för stor att komma in

Här var det en som slocknade efter Isterbanden.........

Skillnaden är rätt stor på valparna..........

Nu känner jag mig trött....det känns som jag skulle kunna vara på gång att
bli sjuk.....jag känns lite varm och det värker i fot, och handleder mår även
lite illa, men det kan jag göra om mitt blodsocker hoppar........Ja vi får vänta
och se vad det blir.............

Ha en bra tisdagkväll.......
Kram Anita


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt ni hade det i Mullhyttan.

Träligt det där med blodsockret.

Kram Madde

2009-10-28 @ 07:29:00
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det var mysigt hos Wilma igår hon var "lagom" sjuk

lilla snuttan...men jag misstänker att hon var slut när vi hade åkt hem.....efter all lek med valparna

Kram Anita.......

2009-10-28 @ 10:26:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0