Jobbarnatt

Jaha kära vänner, nu har förberedelserna börjat för att jobba en trenätters
helg.......det är lite som att åka mot ett okänt mål.....man vet faktiskt inte
vart man hamnar och i vilka situationer man kan komma i........Det är mörkt
kallt och rått, när man lämnar goa varma bilen, för att stappla över stock och
sten ibland för att nå målet.........Men samtidigt är det ett utmanande arbete
ibland får vi tänka ihop oss syrran och jag så att vi gör det bästa för brukaren
                    
      
                             Nu får ni ha en bra Torsdag kväll
                                         .....Kram Anita........


Kommentarer
Postat av: Madde

En trenätters....puh det är tungt.

Men du.....det ska bli gråmulet så du kommer att sova gott om dagarna.

Ha en jättebra Tosdagskväll och natt du med.

Hälsa syrran och dom inne på Linden från mig.

När du ändå är igång kan du hälsa till allt småknytt,alla vargar,skogsrået,alla häxor och troll du stöter på med.Hälsa dom att dom är varmt välkomna hem till mig på Halloween........

Då har jag stor fest för dom hela natten.

Puss och Kram!

Madde

2009-10-22 @ 19:31:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

jag ska hälsa till alla från dig....jag ska nog jobba med syrran Göran i natt......Du ska nog få besök på Halloween, jag ska skicka dit så mycket smått som jag ser i kväll och sedan får väl drevet gå, så att så många som möjligt kommer förbi Hulvik......

Puss och kram...../Anita......

2009-10-22 @ 19:49:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha ......mysigt!

2009-10-23 @ 06:12:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0