GODMORGON 6/10


Och den stora SannaMarkens dagen....Mycket kålsoppa
blir det i dag.......Vår lille Ludde har sovit gott i natt med
jag hörde att han gick ur sin korg och la sig på filten
klockan tre i natt.......Sedan var han uppe med Lars vid 0530
tiden i morse........men jag måste ju berätta att nu på morgonen
hände det två olyckor han gjorde både ettan och tvåan inne, men
det är sådant man får ta..........Magnus ska komma ut och byta sina
blankslitna däck i eftermiddag........Jag har hittat ett jättebra recept
på källarfranska som man kan röra ihop på kvällen och ställa färdig-
utbakade i kylskåpet över natten och sedan grädda dom i 10 min på
morgonen, och så har man färska frallor till frukosten.......skit bra
sådana recept gillar jag........Nej nu har Ludde lekt färdigt och lagt sig
på köksgolvet....Jag tänker ta med mig Nerikes Allehanda och krypa
tillbaka i goa säng-värmen igen.............................

Ha en bra morgon.........
Kram Anita...................


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill ju ha receptet på källarfranskorna....snälla kan du inte lägga ut det i bloggen?

Kraam Madde

2009-10-06 @ 17:36:20
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0