GODKÄND

Hej igen......

Jag blev godkänd på denna läkarbesiktning
och det glädjer en gammal "dam" som mej
man kan ju inte veta vad det finns för "dolda
fel" innan besktningen är gjord...................

Mitt blodtryck var 160/85
 "    Kolestesterol var 4,5
 "    Blodvärde (hb) var 154
 "    Blodsocker var 10,7

Mitt blodvärde var ju högt och det beror nog
på att jag dricker för lite vatten......ska försöka
bättra mig där......

Daniel som varit Ludde vakt ville bli bjuden på
en räkmacka när jag kom hem, så nu har vi käkat
det, och jag köpte också en Budapestbakelse för
jag tänkte att vi kunde dela den, men han ville inte
ha någon, så nu har jag smällt i mig den också......
Men vad sjutton man måste ju fira någon gång men
det blev bra sött känner jag nu.......

Jag är inte mycket för bakverk, men just denna
har jag svårt att motstå.............

Jaha nu är det bara att vänta in nästa nattmöte
klockan 1630 på Oxelgården....sedan tror jag att
det är slut på utsvävningar för denna vecka.....
Skönt........

Ha en bra e.m............
Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0