Full Rulle....

Hej...........

Wilma ringde vid 1430 tiden och frågade
om hon fick komma och det fick hon
naturligtvis....jag tar med min matte-
bok sa hon för hon hade läxa till i morgon

Hon går i andra klass och jag klarade inte sådana där tal om att
hur många cyklar får det plats i ett cykelställ som är 5 meter och
cyklarna står med en meters mellanrum....Jag är skitdålig på sådant
tur att man har intelligenta barn.......men det andra kunde jag hjälpa
henne med...plus och minus........Men det blev inga ragger för jag
trodde att hon inte gillade det men Fredric sa att hon äter det nu....
I stället blev det stuvade makaroner och falukorv och det ska jag säga
att det smakade bra.................Sedan kom Erik en sväng för han hade
läst på bloggen att det skulle bli ragger.....men han skulle in till stan och
hämta Jessica för vidare färd mot Nora för att titta på nya goa kattungar

Ja sedan ramlade Daniel och Johan in och vi hade precis tagit varsin
fruktdrink för det ville Wilma ha..............Sedan blev jag tatuerad av
Wilma för hon sa att alla dina barn har ju tatueringar och då måste ju
du också ha några.........

Så här tatuerar hon för fullt...och hon är jätteduktig på att teckna, det
var hjärtan, spöken ,blommor, pumpa och en lång fin orm på andra
armen.......Hon byggde kojor och stod i.........men hon är så duktig på
att leka själv......så det är inga problem att ha henne ..............Magnus
kom hem en stund för att klippa Lars..han var trött efter Lidingeloppet

När alla hade åkt härifrån så slog jag ner mig framför tv:n och tittade
på superstars och jag tyckte rätt man vann...........Då ringer Erik och
säger att han och Jessica är på väg hem från Nora och ska titta in en
stund, och det får de så gärna......de ville hämta lite tidningar för att
packa innan flytten........Och nu kom Daniel för han har tränat innebandy

Så nu har alla i familjen Sandström-Ljunggren varit hemma på samma dag
och det känns bra när alla är samlade...............

Ha nu en god natt.......
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en mysig dag !!

Tack för era råd om "rörliga" bilder. Men rutan som Lars beskrev kommer inte upp. Gör precis som han skrev men kommer inte fram det som han skrev.

En del bilder "hoppar" men inte alla , fast de är sparade i GIF filen....

Blir galen.......



Pusselipuss

2009-10-01 @ 22:27:24
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Linda ....Jag ska tala med honom i morgon så får han sätte sig och titta om han kan klura ut felet....det kanske ligger på vår dator.......

Vi återkommer...Kram Anita.....

2009-10-01 @ 23:20:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad du är mysig vännen....

Nu förstår jag varför jag gillar dig så mycket som jag gör.

Kramar nästan ihjäl dig vännen.

Madde

2009-10-02 @ 09:18:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på Madde.....Visst är det roligt när det alla

är samlade det blir mycket skratt och dråpligheter..

Och du, jag gillar dig också så kram på dig tillbaka vännen// Anita....

2009-10-02 @ 09:56:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0