FREDAG2/10


Då var det fredag igen........sista fredagen innan lille
Skrutt kommer hem....I dag blir det nog att plocka
undan lite mattor och lägga ut nya frächa tidningar
på golven i stället.........för lille skrutt är inte riktigt
"torr" ännu.......Sedan blir det nog ett tredje försök
att laga ragger i dag...........

Sedan är det ju jobbar helg igen det hade jag nästan
förträngt....men det blir en kort helg för jag har tagit
ut en semesternatt på söndag så att lille Skrutt får
lite sällskap på måndag........men jag har inte hört
om den blivit beviljad ännu......kan  man ta vård av
hund ???? Jag har hört att man kan ta VAB= vård
av baksmälla.........Ja ni hör, jag har inget vettigt att
säga så nu önskar jag att ni får det trevligt var ni än
befinner  er.........

Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du är glad att vovven snart kommer.

Mmmm ska bli mysigt att få snusa den på magen.

Kommer över och hälsar på den lille när han gjort sig hemmastadd.

Kraam Madde

2009-10-02 @ 16:22:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....du är så välkommen att hälsa på oss

någon dag......Kram Anita.......

2009-10-02 @ 18:12:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0