FREDAG 23/10



               GODMORGON........

Fredag morgon och första natten på jobbet
är gjord.....Göran och jag....ser du Madde....
Göran och jag hade en lugn natt med 0 larm
jag tror inte att det har hänt mig förut.........

Vi har läst på lite om den nya kvinnosjukdomen
Brustet hjärta....det finns faktiskt en hjärtsjukdom
som de kallar brustet hjärta....det går att googla
på så kan man få information......

Det är så skönt att komma hem nu på mornarna
och mötas av en massa blöta pussar.............
Ludde kommer galopperande i full fart när han
hör att jag kommer i dörren....dom där korta hund-
benen går som trummpinnar på honom......goa goa
Ludde.........Men nu tror jag att det är sova som
gäller....Madde har ju varit ute och dansat någon
sorts regndans nere vid ån i Hulvik, så att regnet
ska ösa ner hela helgen.....men jag tror att hon
tog lite snedsteg så regnet hamnar i Mullhyttan
i stället och dit tänker inte jag åka denna helg...så
låt det regna där...........haha

Ha en bra dag på er alla...........
Kram Anita..............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha....Jaså ni fick en lugn natt du och Göran.

Det var skönt...........

Men du.... jag tog inga snedsteg...tyvärr.

Klart att jag vill dela med mig av min gåva till er i Fjugesta med.Dansen gick stadigt längs åkanten.............Moonwalk neråt och fågeldansen uppåt mot huset igen!

Det blir regn...jag lovar.

Av kärlek från mig till dig;)

Kram Madde

2009-10-23 @ 07:31:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha....Tänk om man ändå hade fått sett det.....Då hade jag nog somnat skrattande....nu lär jag somna med ett leende på läpparna i stället....Ha en bra dag och mys nu om det mot förmodan kommer regn.....

Kram Anita........

2009-10-23 @ 07:37:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Kram och natti vännen min.

2009-10-23 @ 08:02:00
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0